12.7.05

Tervetuloa ja rukoustukea!

Olen kuullut useammaltakin taholtä että täällä pastorin blogissa käy jopa lukijoita. Hauskaa! Tervetuloa vaan seurailemaan juttujani. Lähinnä omaksi ilokseni naputtelen näitä. Oikeastaan bloggaus on uusi hartausmuotoni. Mutta kiva jos tästä on iloa muillekin.

Ottakaa toki kantaa, kommentit ovat tervetulleita. (Yx stadista jo uskalsikin jättää kommentin - kiitos!) Kunkin jutun alla näkyy kuinka monta kommenttia kyseiseen juttuun on tullut. Yleensä alla lukee siis 0 comments. Napauta siitä ja voit jättää kommenttisi.

Sitten minulla olisi pyyntö: olisitko valmis toimimaan rukoustukirenkaassani? Tiedän että monet rukoilevat puolestani ja arvostan sitä suunnattomasti. Pastorin hommassa on todella riippuvainen rukouksista. Nyt ajattelin että olisi hyvä saada ihan "virallinen" rukoustukirengas, joka rukoilee säännöllisesti minun ja työni puolesta. Sähköpostitse voin pitää esirukoilijoita ajan tasalla erityisistä rukoustarpeista ja vastauksista.

Jos voisit sitoutua rukoilemaan puolestani kerran kuussa, kerran viikossa tai joka päivä, lähetätkö sähköpostia osoitteeseen ansku miukumauku sdafin.org

Kiitos! nimim. rukouksen voimaan luottava

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Muistan sinua rukouksissani aina, kun Jumalan Henki minua muistuttaa. Luulen, että hän tietää, koska on aika oikein palavasti rukoilla jonkun puolesta.
En ota säännöllisiä aikoja, koska minä usein petyn itseeni. En ole muistanutkaan, mutta nyt päätän luottaa tässä asiassa Jumalaan ja toimia. Terveiset Tervajoelta tv Sanelma

Ansku kirjoitti...

Kiitos, Sanelma. Arvostan rukouksiasi! Ansku