22.2.12

Parasta kristinuskossa 11 A

Jatkan muistiinpanoja ja ajatuksia Jeesuksen elämää käsittelevästä kirjasta Rakkaudella Isältä (Ellen White). Luku 11.

"Jeesukselle lausutut sanat: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mieltynyt", kuuluvat koko ihmiskunnalle. Meitä ei kaikkine synteinemme ja heikkouksinemme heitetä arvottomina syrjään. ... Kristuksen yllä levännyt kirkkaus on vakuutena Jumalan rakkaudesta meitä kohtaan. Se kertoo meille rukouksen voimasta - miten ihmisen ääni voi kuulua Jumalan korvaan ja miten pyyntömme otetaan vastan taivaan saleissa. Synti erotti maailman taivaasta, mutta Jeesus on liittänyt sen takaisin kirkkauden valtakuntaan. Valo, joka laskeutui Vapahtajamme päälle, laskeutuu meidänkin päällemme, kun rukoilemme apua kiusauksen voittamiseen. Ääni, joka puhui Jeesukselle, sanoo jokaiselle uskovalle sielulle: Tämä on minun rakas lapseni, johon minä olen mieltynyt."

Miksi et rukoilisi tänään Jumalalta apua vaikeuksiisi ja kuuntele kun hän sanoo sinulle "Olet minun rakas lapseni, johon olen mieltynyt"?

Vaikka ihmiset ympärilläsi hylkäisivät sinut tai kohtelisivat sinua huonosti, saat silti elää tänään rakastettuna ja hyväksyttynä.

Ihmisen - sinun - ääntä kuunnellaan taivaassa.

Ei kommentteja: