22.3.06

Asiantuntijaa tarvitaan

Tapahtui tänään:

Mies [innostuneena]: Mä opin tänään että muuntajat kannattaa ottaa irti seinästä koska ne kuluttaa sähköä!
Nainen [hämmästyneenä]: Da! Sitähän mä oon sulle jo pitkään puhunu, mutta sä et oo uskonut!
Mies: Nyt mä kuulin sen sähköalan asiantuntijalta.

Tähän herkulliseen keskusteluun palaamme vielä - ainakin silloin kun mies ei tahdo uskoa vaimonsa esittämää asiaa... ;-)

Annoitpa kultaseni lahjaksi ihanasti irvailtavaa! I love you (for it).


Ihana mies

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tämä oli aika mehevä juttu!

Ansku kirjoitti...

No eikö ollutkin! Sinänsä kyllä vähän epäreilua, koska oikeasti mies kyllä kuuntelee mua ja arvostaa mitä sanon. Ja jos ei usko ei se johdu siitä että olen nainen (kyseinen sähköalan asiantuntijakin oli nainen). Mutta sainpa jotain millä vähän herkutella! ;-)

Anna Amnell kirjoitti...

Minusta tuntuu, että tuo on yleinen piirre (mukavissakin) miehissä.