15.7.16

Mitä lapset rukoilevat?

Lastenleirillä hengellisessä ohjelmassa pohdittiin lapsentasoisesti Jumalan ihmiselle antamaa tärkeiden asioiden suojelutehtävää: luonto, maapallo, aika, oma keho, saamamme kyvyt, raha...

Eräänä kertana rukouksessa lapset kirjoittivat tai piirsivät lapulle asian, johon he haluaisivat Jumalan apua ollakseen parempia suojelijoita. En malttanut olla kirjoittamatta niitä ylös.

-Piirtämään
-Jääkiekossa
-Syödä parempaa ruokaa
-Auta meitä olemaan enemmän yhdessä perheen kanssa ja vähemän töitä
-Haluaisin syödä paremmin
-Elääisin paremmin!!!
-Rakentaa parempaa maailmaa
-Pelaisin vähemmän
-Olisin vähemmän ruudulla
-Minä haluan olla parpi lentopallossa
-Toivon eläväni hyvin
-Koko mailmaa suojeltais
-Rakas Jeesus siuna meitä
-Äiti tulisi minun kanssa pyöräilemään ebes joskus
-Rohkeamaksi
-Haluaisin että luontoa ei roskata
-Päästä pelosta irti
-Ilme
-Minä haluasin vain suojella mapallo ettei sitä saastutettaisi
-Jeesus auta minua suojelemaan minun Perhettä
-Liikunta
-En pelais!
-Syödä paremmin
-Toivon Jumalan siunausta elämi jokaisena hetkenä! Toivoisin saavani pitkän elämän
-Auta mua olemaan perheen kanssa enemmän
-Auta minua olemaan koirien kanssa enemmän
-Rauha
-Toivon viettämään aikaa hyvin
-Nopeampi parempi jalkapallossa
-Maapalo
-Lentämään
-Taking care of the earth
-Että kaikki ihmiset tulisivat kristityiksi. Olisin rohkea kertomaan Jeesuksesta
-Toivon että voin käytää oikein
-Suomea ja toisia maita
-Jumala auttaisi minua auttamaan maata kierrättämällä, siivoamalla roskia
-To make me better to swim
-Aijan käyttö
-Että en roskaisi ikinä
-Rakas Jeesus kiitos tästä päivästä ja kiitos ruoasta jonka meille annat. Aamen
-Haluaisin syödä paremmin
-Piirtämään
-Ei roskaa

Nää lapset sulatti kyllä sydämen.

Ei kommentteja: