7.9.09

Onko jotain johon olet tyytyväinen?

Kävimme illalla tämäntyyppisen keskustelun:

Äiti: Onko mitään mihin olet tyytyväinen?
Muksu: Miten niin?
Äiti: Jos olet johonkin tyytyväinen, niin olisi mukava tietää.
Muksu: Oon.
Äiti: Mihin sä oot tyytyväinen?
Muksu: Mukulaan.
Äiti: Hyvä. Onko mitään muuta?
Muksu: Mä en oo tyytyväinen kouluun.
Äiti: Vai niin. Onko vielä jotain, johon olet tyytyväinen?
Muksu: PetShoppeihin.
Äiti: Okei. Onko muuta?
Muksu: Söpöliinaan [pehmolelu]
Äiti: Oletko vielä johonkin tyytyväinen?
Muksu: Kavereihin.
Äiti: Se on hienoa, että on kavereita. Onko muuta johon olet tyytyväinen?
Muksu: On, mutta mä en halua nyt kertoa.

"... teidän suuhunne sopii kiitos." [Kirje efesolaisille 5:4]

4 kommenttia:

sina kirjoitti...

Tätä joutuu näin isonakin vielä kovasti opettelemaan...

Ansku kirjoitti...

Niinpä niin. Ja itse lienee syytä tsempata jotta olisi parempi esimerkki...

Ellinoora kirjoitti...

Teit hyvän kysymyksen Muksulle, jolla jokin aika sitten ainakin oli niiin tylsää...:)

Anonyymi kirjoitti...

Tämä plogi ei kyllä ole se mitä minä elämäktäni hain, yllättävää että "pastoreita" löytyy ethernetistä enemmän kuin vain se yksi, the true Pastori. Minä olen merkkiuskollinen enkä senkään takia vaihda suosikkikurnuttajaani.

Ai niin, plogikisi on muuten täyttä paskaa.